מה אומרים הלקוחות שלנו

 

רלי יקרה !
ברצוני להודות לך על השירות המסור שקיבלתי ממך
על האיכפתיות הסבלנות והגישה שלך שזה לא מובן מאליו .
מי יתן וירבו כמוך, את פשוט נדירה !
בבקשה תעבירי את תגובתי לממונים עלייך .
זהבה ל.

ג'ולייט,
לא זכור לי שאי-פעם קיבלתי סיוע כה יעיל, סבלני ונעים כפי שקיבלתי היום בטלפון ממושך ממך,
בקשר לקושי שנתקלתי בו בשימוש בכרטיס איזיפארק,
יישר-כח!
יורם ג.

לג'ולייט שלום רב,
ברצוני להודות לך ול? (לצערי לא הציגה עצמה בשמה) על שירותכן :
המהיר,המקצועי הסבלני והנעים !תענוג אמיתי! 
יחסכן בולט יותר על רקע נסיוני עם חברות שונות שגורמות למותשות מוחלטת !
יישר כח ושוב תודה מקרב לב,
לילי א.

היי אלה,
ברצוני להודות לך על השירות האישי, המסור והמהיר.
ב
התחלה כשפניתי אלייך אם לומר את האמת הייתי סקפטי, אולם כשחזרת אלי והסברת לי
באורך רוח ובפירוט את אשר עלי לעשות, נוכחתי להבין שאת מקצועית ביותר ובאמת באת לסייע לי בבעייתי.
ברצוני להלל ולשבח את השירות האישי והמהיר.
כן
ירבו, תודה רבה
משה, נס ציונה


שלום רב,
כמספר שנים קיים ברשותי האיזי פארק. את הטעינות ביצעתי בתחנות שירות.  
לפני כשבועיים נתקלתי בדוח חנייה שקיבלתי וזאת למרות שהפעלתי את האיזיפארק.
נכנסתי לאתרכם אך למרות כל מאמציי לא הצלחתי להיכנס לאזור האישי.
ואז החלטתי לפנות טלפונית. מרגע זה נדהמתי על השירות.
חזרה אלי במיידית בחורה בשם ג'ולייט
באדיבות ובאכפתיות בחורה זו הדריכה אותי במחשב שבמקום עבודתי
לאחר ניסיונות הבנו שמהעבודה יש חסימה והודעתי לה שאחזור אליה כשאהיה מול מחשב בבית.
לא התאפשר לי לחזור אליה אך להפתעתי ג'ולייט התקשרה אלי .
בסופו של דבר יצא לי להיות מול מחשב וג'ולייט לא ויתרה ולא התייאשה עד שהצליחה להדריך אותי ולהשתלט.
מאז היא בקשר מתמיד איתי על בעיית החנייה ואף פנתה להמשך טיפול של שירות לקוחות.
כעובד ציבור ברצוני להגיד שזה לא ברור מאליו לקבל יחס טוב ושרות כזה.
לרוב במקומות עבודתנו אנו מותקפים ע"י הלקוחות ואלו שמרוצים אינם טורחים לכתוב מילה טובה.
אז אני רוצה לברך אתכם על הזכות שיש לכם בלהעסיק עובדת כזו, זה נכס לכל חברה.
כן ירבו כמותה,
אורן, נהרייה